niedziela, 25 sierpnia 2013

Niby niewinny - żel pod prysznic Palmolive.

Cześć !
Dzisiejszą tematykę zakręcę koło żelu pod prysznic, którym jestem po prostu zachwycona.
W swoim życiu używałam naprawdę przeróżnych żeli, za każdym razem kupowałam inny bo byłam ciekawa zapachu, wydajności i tego jak się pieni.
W końcu trafiłam na coś naprawdę fajnego. Żel pod prysznic firmy Palmolive z esencją wanilii i olejkiem migdałowym. Udało mi się go kupić w cenie promocyjnej 5,99zł na pojemność 250ml.


Żel po prysznic po prostu rewelacyjny! Pięknie pachnie - a co najważniejsze zapach utrzymuje się na skórze nawet na drugi dzień. Bardzo fajnie się pieni i jest wydajny! Wystarczy naprawdę odrobina.
Najbardziej zadowolona jestem z tego, że w swoim składzie nie zawiera parabenów !


W świecie dzisiejszych kosmetyków coraz rzadziej się to zdarza więc duży plus dla tego żelu.
Po prostu zakochałam się w nim i na pewno jeszcze nie raz go kupię jak tylko skończy się to opakowanie.

Żel jest rewelacyjny i godny polecenia! 
Warto wypróbować. 

Na dziś to wszystko. Do zobaczenia następnym razem :) 
Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz