wtorek, 29 października 2013

"Biorę udział w konkursie u Makijażowo"

Witajcie,
Długo zastanawiałam się czy wziąć udział w tym konkursie, ponieważ nie jestem jakąś wizażystką, a zgłosiło się tyle zdolnych dziewczyn. Ja taki samouk, pewnie nie mam szans. Ale spróbować trzeba :) 

Mowa o konkursie u MAKIJAŻOWO. Konkurs ogłoszony jest ze względu na trzy fakty, a mianowicie: 
1. Rok istnienia bloga - data pierwszego wpisu to 15.10.2012
2. Ponad 1000 obserwatorów, których blog posiada
3. Ponad 10000 osób lubiących profil Makijażowo na facebooku.

Moim zdaniem jest to wystarczająco dużo powodów, dla których warto było zorganizować konkurs, w którym do wygrania są takie nagrody : 


Regulamin konkursu znajdziecie TUTAJ. Serdecznie zapraszam do udziału :) 

Zadaniem jest wykonanie makijażu inspirowanego egzotyką, czyli można zainspirować się owadem, zwierzęciem, krajobrazem, fauną czy florą.
Ja zdecydowałam, że będzie to papuga. 


Stworzyłam mniej więcej coś takiego : 


Myślę, że wyszło całkiem nieźle :) Zobaczymy ...

Przy okazji konkursu, biorę udział w rozdaniu. Nagrody też są ciekawe :) 

Zostały ostatnie dni na zgłoszenie się, więc nie zwlekajcie tylko ślijcie swoje prac!
Dla podsumowania :


Na dziś to już wszystko co przygotowałam dla was. 
Czekam teraz z niecierpliwością na wyniki!

Pozdrawiam
Justyna

4 komentarze: