czwartek, 31 października 2013

Paznokciowo - lakiery Golden Rose

Cześć!
Tym razem bardzo szybko i krótko, bo czasu mało a planów na dziś mam sporo. 
Kilka dni temu, podczas wypadu na miasto za butami, które w końcu kupiłam, choć nie jest to strzał w 10 tak jak chciałam, wypatrzyłam lakiery do paznokci. W koszu pełnym buteleczek - mówię serio, było ich chyba ze sto tysięcy - wygrzebałam takie oto dwa kolorki. Każdy za 5,50zł.


Pierwszy z nich nr 32 - 3F17A....

....na paznokciach prezentuje się tak- jedna warstwa:


A tutaj już po nałożeniu drugiej warstwy :


Jest delikatny i sympatyczny. Dobrze się w nim czuje, mimo, iż nie ma takiego ekstra krycia. 

Natomiast drugi nr 48 - 3F18C...

...wygląda tak - z pierwszą warstwą: 


A tutaj już z dwiema warstwami: 


Jak same widzicie, żółć jest dość intensywna. Z daleka rzuca się w oczy :D 

I jak się wam podobają? Ładne kolorki czy nie jesteście do nich przekonani ?

Na dziś to już tyle. Lecę do codziennych obowiązków :)
Trzymajcie się ciepło!
Pozdrawiam
Justyna

2 komentarze: