piątek, 8 lutego 2013

Travalo atomizer?

Cześć!

Ostatnio bratowa wynalazła na internecie takie o to cudo, które zwie się Travalo atomizer.

Pewnie nie każda z was wie co to jest. Ja osobiście nie wiedziałam. Jest to przenośny atomizer na perfumy. Mieści w sobie do 4ml. Wygodny, mały i nie ma możliwości, żeby się z niego cokolwiek wylało. Nie trzeba nosić ze sobą całych fiolek z perfumami. Wystarczy napełnić atomizer ulubionym zapachem i gotowe. Bardzo wygodne i pomysłowe.

Bratowa zamówiła go z Hongkongu. Jak tylko go zobaczyłam, spodobał mi się i też sobie zażyczyłam :D Będę miała go w maju. Zobaczymy jak się spisze :) 

Mój wygląda tak:
Kolor sama wybrałam i na zdjęciu jest śliczny. Zobaczymy co okaże się w rzeczywistości.
Myślę, że będzie równie ładny. 

Słyszałyście może o czymś takim ? 
A może takie coś posiadacie ?
Czekam na wasze opinie. A teraz biorę się dalej do pracy przy kulach papierowych. 

Miłego dnia.
Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Mała rzecz a cieszy, swietnie sie sprawdza w ciągu dnia, na miescie, w pracy, podróży czy imprezie. Nosze go zawsze w torebce dzięki czemu zawsze ładnie pachne:):)

    OdpowiedzUsuń