sobota, 7 września 2013

COLOSSA VOLUM' EXPRESS MASCARA - CAT EYES

Mowa o tuszu do rzęs firmy Maybelline. Ze względu na fakt, iż kończy mi się poprzedni mascara, a była promocja na wszystkie tusze tej firmy, kupiłam ten wariant:

Szczoteczka jest inna niż te, których do tej pory używałam. Moje odczucia? Początek dość nie wygodny bo na szczoteczce jest zbyt dużo tuszu. Ale w miarę z czasem używania robi się coraz lepiej. Rzęsy fajnie rozdziela, ale tylko do dwóch warstw. Chcąc nałożyć warstwę kolejną, niestety rzęsy zaczynają się sklejać, co nie wygląda zbyt estetycznie.

Rzęsy bez mascary:

Rzęsy z jedną warstwą:

Rzęsy z drugą warstwą:

I warstwa trzecia:

Myślę, że z czasem go polubię. Z dnia na dzień wydaje mi się, że jest wygodniejszy w użyciu niż inne szczoteczki :)
Jak skończę opakowanie to wtedy stwierdzę czy zakupię ponownie. Na ten moment twierdzę, że raczej nie.

A teraz uciekam już do łóżeczka bo jutro czeka mnie kolejny dzień w pracy...
Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. oj faktycznie skleja:( ale ma fajny kształt szczoteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam ten tusz, nie należy do moich ulubionych, wolę zwykły collosal:)
    Obserwujemy i zapraszamy do nas :)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń