wtorek, 24 września 2013

Ziaja.

Witajcie. W wirze przygotowań i pierwszych wyrobów na wystawę listopadową, nie zauważyłam nawet kiedy minęło aż tyle czasu od ostatniego wpisu, za co Was serdecznie przepraszam :( Ale mam tyle pomysłów, które chciałabym, żeby znalazły miejsce w życiu codziennym, że nie wiem od czego zacząć.
Dziś troszkę o dwóch produktach z firmy Ziaja, a dokładnie o balsamie do ciała i kremie pod oczy.


Balsam do ciała z kozim mlekiem.... 
Jak dla mnie jest świetny. Bardzo fajnie się rozprowadza, szybko się wchłania, jest wydajny i co ważne - pompka, która ułatwia aplikację. Swoją drogą uwielbiam produkty z pompkami :)
Po zastosowaniu skóra jest delikatna, miękka w dotyku i nawilżona. Balsam nie pozostawia na skórze filmu! Moim zdaniem jest wart wypróbowania. Na pewno zakupię go jeszcze w przyszłości.

Krem pod oczy z kozim mlekiem... 
Krem posiada lekką konsystencję, jest wydajny nawet przy stosowaniu dwa razy dziennie, nie podrażnia oczu. Bardzo dobrze nawilża skórę i może być bez problemu stosowany pod makijaż.
Zapach ma bardzo delikatny, można by stwierdzić iż jest bezzapachowy, szybko się wchłania, uelastycznia i odżywia skórę. Czy kupiłabym ponownie? Raczej tak.

Stosowałyście? Jakie macie własne zdanie na temat produktów Ziaji ?
Czekam na komentarze :)
Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. a to znam ...kozie mleko jest rewelacyjne plus do tego żel do kąpieli w długa kąpiel w wanie -raj :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Żelu nie próbowałam... Ale namówiłaś mnie i na pewno w najbliższym czasie sprawdzę go :)

    OdpowiedzUsuń